Daily Archives

One Article

Uncategorized

Twoje postrzeganie ból może sprawić, że twoje mięśnie boleć więcej

Posted by admin on

Twoje postrzeganie ból może sprawić, że twoje mięśnie boleć więcejCzujesz ból po treningu? To może przyjść do twojego myślenia.

W zeszłym miesiącu na corocznym spotkaniu Amerykańskiego Kolegium medycyny Sportowej naukowcy z Uniwersytetu Elon w Północnej Karolinie opublikowali swoje wnioski z nowego badania w psychologii, ochrony bolesność treningu.

Badanie używał „kwestionariusz unikania strachu sportowca” (AFAQ), która specjalnie mierzy unikanie strachu, związanego ze sportowej kontuzji u sportowców. To wskazuje na stopień, w której zawodnik ma ból jako część swojego udziału w sporcie, czy też zamiast tego stają się w zastraszającym przy pierwszych oznakach dyskomfortu i wolą unikać potencjalnie bolesnych sytuacji. Tendencje te mogą pomóc w identyfikacji psychologiczne bariery na drodze do zdrowia i rehabilitacji.

Czekać, że AFAQ?

AFAQ obejmuje takie wypowiedzi, jak: nie jestem pewien, że moja kontuzja; mi nie wygodnie wrócić do gry, dopóki nie osiągnie 100 procent; gdy mój ból intensywny, martwię się, że moja kontuzja jest bardzo poważna http://echotx.com/arthroneo-opinie-forum-cena-spray-gdzie-kupic-sklad-allegro-apteka-polska/. Użytkownicy oceniają, na ile zgadzają się lub nie zgadzają się z danym stwierdzeniem.

Czekać, że AFAQ?

Być może, nic dziwnego, że ci, kto zdobył więcej punktów na AFAQ (ci, którzy są bardziej bał się bólu, i bał się, że to negatywnie wpłynie na ich szkoleniu), wyrazili również większe odczuwanie bólu przez 24 i 48 godzin po treningu. Są one również bardziej prawdopodobne uważa się szkody bardziej wyniszczające i boją się dostać je w przyszłości.

Nasz stosunek do bólu ma wpływ na to, jak możemy go

Chociaż badanie nie mówi, że ból po ciężkim przebiegu wszystko jest w twojej głowie, zakłada, że to, jak myślimy o bólu, wpływa na nasze rzeczywiste postrzeganie tego. Z kolei, wpływa na nasze zachowanie. Pobyt na ból może faktycznie zrobić to gorzej, a może również prowadzić do zmniejszenia udziału (i wydajność) w przyszłych treningach.

Nasz stosunek do bólu ma wpływ na to, jak możemy goPrzyjęcie, odrzucenie lub mało bólu, jak to tylko część procesu, może sprawić, że psychicznie trudne i lepiej w stanie znieść jej (i w rezultacie trenować mocniej), ale to również może stać się problemem podczas pracy z traumą. Bez odpoczynku będzie tylko gorzej. Z drugiej strony, obsesja typowym bólem i ból, który pochodzi od wyścigów i treningów, może powstrzymać cię od tego, aby pchnąć siebie lub dążyć do poprawy.

Uzyskanie większej części się nieuchronnie wymaga odczuwać ból i dyskomfort na drodze. Nauczyć się rozróżniać rutynowe ból i bolesność, które pochodzą z treningiem i bolesne problemy, które mogą stać się przewlekłe, to ważne umiejętności, zdobyte na doświadczeniu. Chyba najlepiej się mylić na stronie ostrożności i słuchać ciało, gdy ona prosi o przerwę. Od czasu do czasu wziąć kilka dni urlopu zawsze i nieskończenie lepiej, niż pominąć tygodniach lub miesiącach treningów z powodu kontuzji.