Daily Archives

One Article

Uncategorized

Jedyna dieta wypadku, aby wziąć pod uwagę, jeśli trzeba schudnąć szybko

Posted by admin on

Jedyna dieta wypadku, aby wziąć pod uwagę, jeśli trzeba schudnąć szybkoChcesz szybko schudnąć—czy można bezpiecznie złamać dietę? Dietetyk Christie Бриссетт pokazuje, jak można, bez szkody dla własnego metabolizmu.

Pobierz na некрахмалистых warzyw

Przyznaj się, jeśli chcesz schudnąć w dłuższej perspektywie, twój najlepszy wybór-zrobić stabilne, długoterminowe zmiany w stylu życia, takich jak Dziewięć prostych, które ta kobieta zrobiła, aby zresetować 45 funtów i utrzymać je. Ale czasami życie https://www.cnsfoundation.org/black-latte/ przychodzi do ciebie szybko i trzeba szybkie rozwiązanie. Jedno mądre zmiana stylu życia-jest dużo warzyw, szczególnie dla tych, którzy chcą schudnąć. Warzywa bieda pakowane i zapewniają wiele wypełnienie włókna z prawie wszystkimi kaloriami. Plus, некрахмалистые warzywa mają wysoką zawartość wody, dlatego są one nawilżają państwu przy wypełnianiu ciebie—idealne połączenie na odchudzanie.

Zastąp sól na zioła i przyprawy

Jeszcze jedno zdrowe zmiana, która pomoże ci wyglądać lepiej, to skrót soli. Sód powoduje twoje ciało utrzymać w nadmiernej ilości wody, dlatego jedzenie dietę soli zamierza pan prawdopodobny przechowywać na wadze więcej wody niż należy. Sprawdź, czy masz jeden z siedmiu wyraźnych oznak tego, że jesz zbyt dużo soli. Jeśli jesteś w pośpiechu, aby schudnąć szybko, wyciąć dodanej soli jak najwięcej. To oznacza, że dalej rzucać solniczka i unikać przetworzonych i pakowanych produktów, gdzie dodawanie soli w dużej mierze nieuniknione.

Spróbuj zrobić jedzenie od podstaw, a nie jest do wielkiego wydarzenia, aby dodatkowo ograniczyć sód i walczyć z раздуванием. Nawet w zdrowych restauracjach poziom sodu, zazwyczaj przewraca.

Pij dużo wody przed posiłkiem

Wydaje się sprzeczne z intuicją, aby pić dużo wody, gdy chcesz szybko schudnąć, zwłaszcza ciężar wody, ale pozostać гидратированным-jeden z najważniejszych kroków, które można podjąć, aby schudnąć. Ludzie często mylą pragnienie z głodem, więc pobyt w wodzie pozwala ci być w kontakcie z czasami, gdy jesteś naprawdę głodny, a nie tylko do picia. Ponadto, wiele dobrego się dzieje z twoim ciałem, kiedy pić wystarczającą ilość płynów.Pij dużo wody przed posiłkiem

Pokazywał prowadzi woda pitna zanim jesz również do zwiększonej utraty wagi zmniejszać ilość jesz na szybkich. Trudne dla twoich oczu być większy niż twój brzuch kiedy już są od downing wiele wody! Pobyt uwodniony również sprzyja dobremu trawieniu, więc jest mniej prawdopodobne, w końcu tworzenie kopii zapasowych i nadęty.

Przechowywać butelkę wody z wami po wszystkie czasy i skieruj się na pić 8-plus filiżanki dziennie. Wyeliminuj cukierkowych napoje jak soda, sok, lub услащанные kawa lub herbata w związku z tym, że będą bomby kalorie bez dużo pożywnego korzyści. Wrzuć do wody plasterki cytryny lub pokrojone owoce i zioła, aby dodać smaku—to zachęci was pić więcej!

Unikaj produktów газообразующих

Chcesz wiedzieć, jak szybko schudnąć i natychmiast zmniejszyć wzdęcia? Unikaj газообразующих produktów, wiodących do wielkiego wydarzenia.

Gdy żujesz gumę, połykaj częściej, niż bez kawałka gumy do żucia w ustach. Niektóre z tego, że заглатываете powietrze, co może wpaść w pułapkę, co czujesz się nadęty. Najwięcej sugar-free Dziąsła są wykonane z alkoholami cukru, które mogą powodować gaz w niektórych ludziach też. Sprawdź te dziewięć nieoczekiwanych powodów, dla których możesz być gazowym.

Fosa pakowane produkty

Obrobiona, zapakowane jedzenie często obciąŝony z więcej soli, cukru, i dystyngowanych carbs niż można umieścić w żywności, którą gotować dla siebie. Gdy chcesz szybko schudnąć, należy unikać produktów, które wchodzą w pakiety i trzymać się całością, nieprzetworzonych produktów. (Oto cztery najbardziej szkodliwych substancji w przetworzonej żywności. Utwórz swoje talerze z некрахмалистыми warzywami, nieprzetworzone ziarna zbóż, постными białka i zdrowe tłuszcze i doprawić przyprawami, a nie solą.

Zamiast przekąski chipsy i batoników гранолы, weź kawałek produktów i źródło białka, aby pozostać na stałe. Potrzebne są pomysły? Oto jak to może wyglądać:

Морковные laski i jajko na twardo, na przekąskę

Jabłko i garść surowych migdałów na przekąskę

Sałatka sałatę rzymską z pomidorami, posiekaną w kostkę papryką, brązowego ryżu, rozdrobnione kurczaka i awokado na obiad

Na kolację spróbuj smażone brokuły, sałatka ze szpinaku, quinoa i łosoś z cytryną i koperkiem

Upewnij się, że masz wystarczającą ilość białka

Proteina będzie kluczem do utrzymania w zupełności i nasycony, even when jesz niewiele kalorii. Badania wykazały, że jedzenie śniadania wysokiej zawartości białka może pomóc zmniejszyć zużycie kalorii w ciągu dnia, począwszy od pełnego i podsycane.

Białko jest również ważny dla utrzymania masy mięśniowej podczas odchudzania. Jeśli drastycznie zmniejszyć kalorie i spadek wagi zbyt szybko, twoje mięśnie mogą ucierpieć. Twoje ciało zaczyna wyciągać z suchej tkaniny, jak mięśnie i organy, aby odżywiać się, a twój metabolizm zwalnia, aby oszczędzać energię. Dlatego super restrykcyjne diety, które sprawiają, że szybko zrzucić wagę, nie są zdrowe na dłuższą metę.

Uzyskać dużo snu

Starać się uzyskać co najmniej siedem godzin snu każdej nocy. Spróbuj położyć się spać i obudzić się w tym samym czasie każdego dnia. Uzyskaj te siedem wskazówek dla lepszego snu! Dlaczego? Zauważyłeś, jak zaczynasz pragnąć pączki i przejść przez śniadanie, gdy jesteś zmęczony? Gdy nie высыпаетесь, hormony wychodzą z równowagi. Biegi na krótkim śnie może właściwie zarządzać w górę hormony, które sprawiają, że chce jeść, aż pchający w dół hormony które sygnalizują dla pełność—to przepis na przyrost masy ciała. Gdy dobrze się spało, znacznie łatwiej podejmować zdrowe rozwiązania i pozostać na właściwej drodze.

Przechowywać jedzenia lżejsze w godzinach wieczornychPrzechowywać jedzenia lżejsze w godzinach wieczornych

Badania pokazują, że jedzenie może później prowadzić do wolniejszego utraty wagi, podczas gdy jedzenie więcej jedzenia na śniadanie i mniejsze posiłki w ciągu dnia może pomóc stracić na wadze więcej! I dopóki nie będziemy mówić wam, abyście nie ograniczali się jedzeniem po 6 pm.m, ważne jest, aby wziąć pod uwagę porę dnia, w najbardziej walczyć z pokusą.

Dla wielu ludzi nocne naloty na lodówki-to spadek, co prowadzi do przejadania się i zbędne kalorie. Jeśli budzisz się motywację, aby jeść zdrowe, ale stracić par do końca dnia i w końcu z wielkim zamówienia na wynos, obejść ten problem, planując z wyprzedzeniem, kolacja.

Jeśli czujesz, że chcesz jeść wieczorem, zapytaj siebie, czy naprawdę jesteś głodny lub jeść z przyzwyczajenia lub z nudów. Dowiedz się, jak zatrzymać, jedzenie emocjonalne za pomocą siedmiu sztuczek umysłu, które naprawdę działają.

HIIT siłownia

HIIT warto dla interwału treningu o wysokiej intensywności, i będzie duży, drogi budować mięsień bez godzin wydatki w gimnastyce. Pomysł polega na tym, aby iść z całych sił w krótkim okresie czasu, a następnie wolniejszym tempem, który pozwala odzyskać. Pomyśl o joggingu lub sprint wszystko w ciągu 30 sekund, a następnie na minutę lub dwie wypoczynku,a następnie powtórz. Krótkie wybuchy ćwiczeń o wysokiej intensywności wspierają rytm serca, dodając masę mięśniową. Więcej masy mięśniowej jest równa kalorii na co dzień. Ponadto, im więcej masy mięśniowej masz, tym wyższy twój metabolizm.