Twoje postrzeganie ból może sprawić, że twoje mięśnie boleć więcej

Twoje postrzeganie ból może sprawić, że twoje mięśnie boleć więcejCzujesz ból po treningu? To może przyjść do twojego myślenia.

W zeszłym miesiącu na corocznym spotkaniu Amerykańskiego Kolegium medycyny Sportowej naukowcy z Uniwersytetu Elon w Północnej Karolinie opublikowali swoje wnioski z nowego badania w psychologii, ochrony bolesność treningu.

Badanie używał „kwestionariusz unikania strachu sportowca” (AFAQ), która specjalnie mierzy unikanie strachu, związanego ze sportowej kontuzji u sportowców. To wskazuje na stopień, w której zawodnik ma ból jako część swojego udziału w sporcie, czy też zamiast tego stają się w zastraszającym przy pierwszych oznakach dyskomfortu i wolą unikać potencjalnie bolesnych sytuacji. Tendencje te mogą pomóc w identyfikacji psychologiczne bariery na drodze do zdrowia i rehabilitacji.

Czekać, że AFAQ?

AFAQ obejmuje takie wypowiedzi, jak: nie jestem pewien, że moja kontuzja; mi nie wygodnie wrócić do gry, dopóki nie osiągnie 100 procent; gdy mój ból intensywny, martwię się, że moja kontuzja jest bardzo poważna http://echotx.com/arthroneo-opinie-forum-cena-spray-gdzie-kupic-sklad-allegro-apteka-polska/. Użytkownicy oceniają, na ile zgadzają się lub nie zgadzają się z danym stwierdzeniem.

Czekać, że AFAQ?

Być może, nic dziwnego, że ci, kto zdobył więcej punktów na AFAQ (ci, którzy są bardziej bał się bólu, i bał się, że to negatywnie wpłynie na ich szkoleniu), wyrazili również większe odczuwanie bólu przez 24 i 48 godzin po treningu. Są one również bardziej prawdopodobne uważa się szkody bardziej wyniszczające i boją się dostać je w przyszłości.

Nasz stosunek do bólu ma wpływ na to, jak możemy go

Chociaż badanie nie mówi, że ból po ciężkim przebiegu wszystko jest w twojej głowie, zakłada, że to, jak myślimy o bólu, wpływa na nasze rzeczywiste postrzeganie tego. Z kolei, wpływa na nasze zachowanie. Pobyt na ból może faktycznie zrobić to gorzej, a może również prowadzić do zmniejszenia udziału (i wydajność) w przyszłych treningach.

Nasz stosunek do bólu ma wpływ na to, jak możemy goPrzyjęcie, odrzucenie lub mało bólu, jak to tylko część procesu, może sprawić, że psychicznie trudne i lepiej w stanie znieść jej (i w rezultacie trenować mocniej), ale to również może stać się problemem podczas pracy z traumą. Bez odpoczynku będzie tylko gorzej. Z drugiej strony, obsesja typowym bólem i ból, który pochodzi od wyścigów i treningów, może powstrzymać cię od tego, aby pchnąć siebie lub dążyć do poprawy.

Uzyskanie większej części się nieuchronnie wymaga odczuwać ból i dyskomfort na drodze. Nauczyć się rozróżniać rutynowe ból i bolesność, które pochodzą z treningiem i bolesne problemy, które mogą stać się przewlekłe, to ważne umiejętności, zdobyte na doświadczeniu. Chyba najlepiej się mylić na stronie ostrożności i słuchać ciało, gdy ona prosi o przerwę. Od czasu do czasu wziąć kilka dni urlopu zawsze i nieskończenie lepiej, niż pominąć tygodniach lub miesiącach treningów z powodu kontuzji.