ZŁE JEDZENIE I DLACZEGO JEST ONA TAKA SMACZNA

ZŁE JEDZENIE I DLACZEGO JEST ONA TAKA SMACZNAZapytaj większość ludzi, określić preferencje pizzy, ciast lub soczewicy, i, prawdopodobnie, wybór rzadko będzie do ostatniego. Dlaczego tak? Krótka odpowiedź – trzy małe składnik – sól, cukier i tłuszcz. Indywidualnie lub w połączeniu, te 3 pakują poncz smaku, który jest trudny do przeciwstawiać.

Ewolucja roli

Z biologicznego punktu stojaki, ludzkie pąki smaku podejrzani gorzkiej topdj.pl jedzenia. Tak natura chroni nas przed wszystkim, co może być potencjalnie trujące. Jak to bywa, wiele przydatnych dla ciebie produkty mogą być nieco gorzkie.

Nawyk-to też hinderence

Kubki smakowe szybko акклиматизируются do smaku profili. W tym wieku pośpiechu i w pośpiechu duża część żywności, którą spożywamy, jest pakowany i ароматизирована cukrem, solą i tłuszczem. U nas po prostu nie ma czasu gotować prawdziwe jedzenie.  Oznacza to, że w miarę tego, jak spożywamy powszechnie dostępnej żywności, nasze kubki smakowe się przystosowują. Kiedy próbujemy dobre dla ciebie jedzenie to po prostu nie można porównać do jedzenia zwiększonej smakiem nasze pąki smaku przychodzili oczekiwać. W ramach eksperymentu spróbuj coś prostego, na przykład, nie solić potrawy lub nie jest obwarzanek lub toast bez oleju, masła, sera lub galaretki.

Smak sam w sobie jest nagrodaSmak sam w sobie jest nagroda

Wielka trójka (sól, cukier i tłuszcz) nie jest po prostu dobra w smaku, jest ich miło. Niektórzy nawet mówią, wspaniały – stąd poszukiwanie jedzenia. Nasze wspólne go-to dla kulinarnego komfortu rzeczy jak makaron i ser, lody, ciasto, i układy scalonych. Te aromatyczne bomby oświetlają ośrodki nagrody w naszych mózgach i zachęcają nas nadal docierają do mnie. W rzeczywistości, podmuch od jedzenia wygodne jedzenie może być tak wciągająca, że będziemy jeść lub sięgamy po jedzenie, nawet gdy nie jesteśmy głodni.

Stowarzyszenie przynosi więcej zabawy

Jedzenie często jest społecznym doświadczeniem. Nasze najlepsze wspomnienia wiążą się często z декадентским wyborem jedzenia. Pomyśl ciasto i Dzień Dziękczynienia lub hamburgery i 4 lipca. Produkty te są następnie przez stowarzyszenie stają się w naszym umyśle wyjątkowo i bardziej godne miejsca na naszych talerzach, niż brokuły.

Oto jak uzyskać więcej dobrego materiału…

Spróbuj podejście Mary Poppins. Łyżka cukru pomaga się uspokoić.

Podawać czarną fasolę i ryż brązowy z łyżką śmietany dla poprawy smaku tłuszczu.

Polać oliwą z oliwek i карамелизуйте korzenie, aby podkreślić ich słodycz. Doprawić koszerne soli do трифекты.

Zamówić mieszane zielona sałatka z awokado z nadwagą można czuć się dobrze o jedzeniu.

Nowy rok to doskonały moment, aby ponownie uruchomić kubków smakowych. To trwa około dwóch tygodni, zanim można zauważyć zmniejszenie zależności od cukru, soli i tłuszczu, aby zadowolić swojego gustu. Stopniowo sugerujcie się państwo i cierpliwość z samym sobą. Można cieszyć się jedzeniem, które jest dobre dla ciebie.

Powrót do ćwiczeń po kontuzji

Sportowe urazy zdarzają się jak z wojownikami weekendowe, jak i profesjonalnych sportowców. Rozjaśnić swój powrót za pomocą strategii, która obsługuje odzyskiwanie oongoing. Te wskazówki mogą pomóc.

Powolny i stały wygrywa wyścig

Chociaż może ulec pokusie, aby kontynuować pracę od miejsca, w którym zostało przerwane, poddaj się woli. Po pierwsze, uzyskać pozwolenie od lekarza. Dalej, wykonać powolny i stały podejście. Lepiej pracować na 40-50% swoich wysiłków do kontuzji i budować, niż zaczynać na 100% i ryzykować mieć pewność.

Mieszać goMieszać go

Wiele szkody są wynikiem nadmiernego stosowania i nadmiernej kompensacji. Na przykład, gdy pośladki nie działają prawidłowo, biegacze mogą odczuwać napięcie ścięgna udowego lub ból w dole pleców. To jest przykład nadmiernej kompensacji. Koszykarze mogą doświadczać overuse urazy do ramion lub kolana. Zmiana treningu może pomóc. Spróbuj cross treningu, aby rozwijać siłę w grupach mięśni, które nie zostały wykorzystane. Rzecz robić to też, że uraz mięśni odpoczywać, a także wsparcie. Jeszcze jeden bonus – nadal otrzymywać treningu. Dobre przykłady cross-treningu obejmują jogę, pływanie i spacery.

Nie zapominać

Ból i uraz sposób ciała łączenie informacji. Twoja praca polega na tym, aby interpretować te informacje w taki sposób, który wspiera zdrowie, przywracanie i uzdrowienie. Nie naciskaj zbyt mocno. Rozpoznać, kiedy do ciała ostrzega się wycofać.